Swing Saga is een eindeloos casual spel met een unieke kunststijl en een heleboel schattige personages om te verzamelen. Tik en zwaai van het ene naar het andere platform om te scoren. Vind een unieke voldoening bij het landen op een perfecte plek. Makkelijk en leuk om met je vrienden en familie te spelen. Haal de hoogste score en wees de beste. Wil je meer uitdagingen? Probeer de Extreme Mode en drijf jezelf tot het uiterste!