Maar onderschat de eenvoud niet, piloot; deze game test je reflexen als geen ander! Je schip kan in luttele seconden tot sterrenstof worden geknald, maar je kunt meteen opnieuw beginnen.
Een liefdesbrief aan arcadeklassiekers met knapperige pixelstijl, chiptune-soundtrack, authentieke illustraties en meeslepende gameplay. Je hebt nu alleen geen stapel munten nodig om kans te maken op een highscore.
Speel 64 paletten vrij die het uiterlijk van de game compleet veranderen. Kies uit 8-bit favorieten of maak er zelf een!