Sword of Elpisia
In Terra, een wereld wiens beschaving ontwikkeld is met behulp van magische tools, komt het vaak voor dat mensen in magische zwaarden veranderd worden. Alice, een meisje dat samen met Aldo, de belangrijkste held, reist, kiest ervoor om een zwaard te worden om haar vrienden te redden. Zullen de reis en ontmoetingen hen naar een voorbestemd lot leiden?