Sword of the Guardian
The Sword of the Guardian biedt een fantastische ervaring. Voer allerlei combo-aanvallen uit door inputs te geven (zoals “↓ → + attack” en “↓ ↑ + attack”)
Deze game is gemaakt door één ontwikkelaar die vier jaar heeft zitten zwoegen op het ontwerp, de graphics, het programmeren en de visuele effecten.