Swords & Bones 2
Swords & Bones 2 is een vervolg op een actie-avontuur RPG-game met dezelfde naam. Ervaar de sfeer van 16-bits klassiekers uit de jaren 80 en 90 met veel moderne wendingen. Daag jezelf uit in 50 actievolle niveaus vol gevaren en rijkdom.
Parry je vijanden, werpen krachtige magische aanvallen uit of schakel ze in de vergetelheid. Gebruik uw zuurverdiende goud om nieuwe apparatuur en vaardigheden te kopen. Alleen dan kun je elke vijand op je pad verslaan.