Maak je klaar voor oorlog op de zijwaartsscrollende slagvelden van Swords & Soldiers. Bouw je strijdmacht, wedijver om goud en energie, en versla je vijanden met een grijns op je gezicht!
Kies uit vier totaal verschillende facties: de woeste Vikingen, sluwe Azteken, vindingrijke Chinezen, en het leger van Chief Meat. Elke factie heeft zijn eigen reden om ten strijde te trekken en een eigen campagne om te spelen, wat leidt tot vele uren schuddebuikende actie-strategie.
In deze verbeterde Nintendo Switch-versie van Swords & Soldiers kun je zelfs knokken tegen een vriend op één touchscreen!