In een magische stad woont een snoepalchemist, Syrup, die op een dag een snoep- golem in haar kelder vindt. Waar komt ze vandaan? Wie kan haar hebben gemaakt? Ga het ontdekken!
Met een gedenkwaardige cast van kleurrijke personages en 10 unieke einden. Jouw keuzen beÏnvloeden het verhaal! Zal Syrup haar droom om het Ultieme Snoep te maken verwezenlijken, of zal haar een meer tragisch lot ten deel vallen...?