Een groot heerser regeerde lange tijd over een oostelijke vlakte, maar op een dag veranderde hij compleet van karakter. Onder zijn bevel werd een mysterieus leger gevormd. Verschillende vrouwen als gijzelaars in zijn kasteel opgesloten. Zijn kwade macht strekte zich ook uit naar zijn buurlanden, waardoor de prinses van het westelijke rijk in zijn handen viel.
In het kasteel ontdekt prinses Futsu welk duister doel de grote heerser nastreeft. Hij wil de zielen van jonge dames verzamelen om het ultieme wezen te creëren. Dat wezen eet zielen om te groeien. Wanneer het wezen volgroeid is, kan het de hele wereld in korte tijd verbranden. De ziel van prinses Futsu is het laatste wat nodig is om het lichaam van het wezen compleet te maken.
De ceremonie van Yorishiro, een object dat een goddelijke geest vertegenwoordigt, zal de volgende dag bij zonsondergang plaatsvinden. Er is nog maar één dag over.
De prinses laat buiten het kasteel haar familieschatten, de hisou-stenen, los. De stenen vliegen in de lucht en vallen op vijf dappere krijgers.