TETRA's Escape
Er zijn blokken genaamd Tetra's en de speler moet ze redden en zo goed mogelijk gebruikmaken van hun vaardigheden. Tetra's kunnen veranderen in verschillende Tetromino's en je kunt ze gebruiken om gaten te vullen en puzzels te voltooien in een poging het portaal aan de andere kant van het level te bereiken.
Maar verwacht niet slechts een lineair avontuur, want soms kun je de eindstreep alleen halen door een trap richting de hemel te maken. Als je groot durft te dromen en alles op alles zet, zou je wel eens alle Tetra’s naar huis kunnen brengen!