THE KING OF FIGHTERS XIII GLOBAL MATCH Standard Edition
KOF XIII, het laatste hoofdstuk in de Ash Saga – en een van de meest geprezen delen uit de serie – is terug! Deze verbeterde versie wordt geleverd met rollback-netcode voor opwindend online games, plus gloednieuwe online lobby's waarmee je matches met meerdere spelers tegelijk kunt bekijken/bijwonen. Bevat eveneens een uitgebreide selectie van 36 speelbare personages, waaronder NESTS Style Kyo, Classic Iori en Mr. Karate! De beste 2D-graphics in KOF ooit komen tot leven terwijl je het online en over de hele wereld tegen spelers opneemt!