Ga op een vrolijk avontuur en gebruik je fotografische oog om de mysteries van de magische TOEM te ontrafelen in deze met de hand getekende avonturengame. Klets met maffe personages, los hun problemen op door mooie foto's te nemen en reis door een ontspannend landschap!