TOP Web Search 23
Duik in de digitale wereld met meer dan 500 boeiende zoekscenario's. Kies je voor het iconische London Eye of voor het wereldwijde probleem van de klimaatverandering? Wat dacht je van kiezen tussen Tokio en Oslo?
Ga op een boeiende reis door een breed spectrum van categorieën, waaronder bekende merken, invloedrijke bedrijven, muziek, acteurs, AGD, RTV en alledaagse zoekopdrachten zoals "winkels bij mij in de buurt" of "Italiaans restaurant". Verken verschillende landschappen, ontmoet historische figuren, landen en nog veel meer. Elke beslissing die je neemt, ontrafelt een uniek avontuur in de uitgebreide en diverse wereld van "Top Web Search 23".