TOUHOU SKY ARENA -MATSURI- CLIMAX
Geniet van intense gevechten in de lucht met het "Fired-up-gevechtssysteem", waarmee vaardigheden veranderen op basis van de muziek.
Meer dan 70 tracks, opgenomen met beroemde Japanse doujin-artiesten als Rokugen Alice, A-One en BUTAOTOME.