WORD EEN LEGENDE
Verken een land vol verloren legendes, oeroude krachten en woeste monsters in TUNIC, een isometrische actiegame over een kleine vos op een groot avontuur. Gestrand in een verwoest land en bewapend met enkel je nieuwsgierigheid, ga je de strijd aan met kolossale beesten, verzamel je vreemde en krachtige voorwerpen en ontrafel je lang verloren geheimen.
Stort je op gevarieerde, technische gevechten. Ontwijk, blokkeer, pareer en sla toe! Leer hoe je monsters in alle soorten en maten kunt verslaan en ontdek handige nieuwe voorwerpen die je helpen tijdens je reis.