TV Studio Story
In dit charmante pixel-simulatiespel maak jij je eigen series en bepaal je alles van het thema en het genre tot de set en de sterren die erin schitteren. Experimenteer met verschillende combinaties en misschien dat je wel een hit in handen hebt!
Waar zou een tv-serie zonder haar sterren zijn? Bouw een relatie met verschillende talentagentschappen op, vind artiesten die zich in bepaalde genres specialiseren en maak het studiopubliek dolenthousiast!
Het is tijd om de ether naar jouw hand te zetten en een hit te creëren die de tv-geschiedenis ingaat!