Table Top Racing: World Tour – Nitro-editie
Kruip achter het stuur van zestien ultracoole miniatuurraceauto's en ga als geen ander de strijd aan door te racen. Scheur over meer dan 30 racebanen en doe mee aan meer dan 180 evenementen in een poging om te roem te verdienen. Ga de strijd daarna online aan en neem het op tegen de beste van de wereld.
Met de Nintendo Switch kun je ook een vriend meenemen! Race offline of online met twee nieuwe split-screen spelstanden. Neem het direct tegen iemand op in de "Splitscreen Vs. Battle"-stand en race tegen de AI of ga online met de "Splitscreen Online"-stand en neem het op tegen de rest van de wereld!
Versla je vijanden met acht handige power-ups en zes unieke 'Weapon Wheels' en schiet je een weg naar de overwinning!