Taco Tom gaat het uitmaken met zijn vriendin Sally na een teleurstellende dag in het pretpark, maar op dat moment overlijdt ze op mysterieuze wijze! De radeloze en nu alleenstaande Tom ontmoet de inktvis Sapphire en valt voor haar.
Gaan Tom en Sapphire daten? Komt hij uiteindelijk te weten wat er met Sally gebeurd is? De enige manier om deze vragen te beantwoorden is door taco's te maken. Tom ontdekt daarbij misschien wel wat dingen over zichzelf.