Tactics V: "Obsidian Brigade"
Tactics V: "Obsidian Brigade" is een turn-based videogame in retrostijl en is een hommage aan tactische RPG's uit de jaren 90. De game speelt zich af in een fantasiewereld met eigen magie en achtergrondverhaal.