Een krachtige Verhaalmodus
Don-chan en zijn vrienden beleven een geweldig avontuur in raadselachtige locaties overal ter wereld! Ontdek de geheimen achter een mysterieus fenomeen dat zich over de hele planeet voordoet en red de wereld!
De OOParts zijn schatten die de wereld beschermen en zijn gestolen door een verdachte groep, The Evil Fraternity van Hexagaria!
Hoe beter je het doet in de Taiko Battles tegen de monsters die je op je avontuur tegenkomt, hoe meer schade je ze toebrengt!
Sommige monsters die je verslaat kunnen zelfs je bondgenoten worden! Met meer dan 100 monsters! Stel je eigen team samen, train ze en werk samen om het tegen krachtige vijanden op te nemen.
Er is niet alleen de Verhaalmodus, maar je kunt ook de beroemde Taiko-modus spelen.