Je kunt ook je eigen luchtvaartmaatschappij oprichten en naar steden vliegen als New York, Londen, Sydney en 18 andere bestemmingen. Vlieg in de populairste vliegtuigmodellen, zoals jumbojets, watervliegtuigen en een militaire jet met realistisch ontworpen cockpits in 3D. Ervaar uitdagende weersomstandigheden en probeer je vliegtuig veilig te landen met een motorstoring in deze vluchtsimulator!