Takeshi en Hiroshi
"Takeshi en Hiroshi" combineert de werelden van poppenanimatie en RPG's. Het vertelt het verhaal van twee broers in hun dagelijks leven. De 14-jarige Takeshi, die gameontwikkelaar wilt worden, maakt een game voor zijn broertje Hiroshi, die altijd het nieuwste hoofdstuk wilt spelen.
Aangezien zijn game nog in ontwikkeling is, moet Takeshi improviseren en soms zelf in de rol van monster kruipen. Takeshi zijn doel is om Hiroshi te vermaken en hem uitdagingen te bieden, maar het hem tegelijkertijd niet te moeilijk te maken. Hij moet kiezen wanneer welke monsters moeten verschijnen en zijn vaardigheden als gameontwikkelaar worden steeds meer op de proef gesteld.
Als speler in deze game duik je in de twee werelden van poppenanimatie en RPG en volg je het verhaal van Takeshi en zijn broertje Hiroshi.