Wie zit hier achter? Wat hebben ze te maken met onze jonge bewaker? Valt zij ook ten prooi aan de mysterieuze moordenaar?
In deze duistere gothic visuele novelle met meerdere eindes zijn jouw keuzes bepalend voor wie er overleeft en wie sterft.
Het ontdekken van de gehele waarheid over de moorden vereist mogelijk meerdere speelronden.