Een mysterieuze entiteit die bekend staat als de Naamloze God vertelt het ongewone verhaal over een heks genaamd Hazel.
Hazel ontwaakt als een gevangene in een cel. Naast haar ligt Sasha, een huurmoordenaar die net even beeldschoon als dodelijk is. Maar kan Hazel haar vertrouwen, alleen omdat ze in dezelfde situatie verkeren?
Het alternatief is om Tori, de imposante paladijn die haar verhoort, in vertrouwen te nemen. Leiden alle keuzes van Hazel naar een zekere dood? Of heeft ze nog een laatste truc achter de hand?