Tales from Candleforth
Tales from Candleforth is een verzameling sprookjes die jaren geleden bovenop een verboden boek werden geschreven om de inhoud te verbergen. Jaren later vloeit de donkere tekst uit en op de pagina's van de verhalen, vermengt zich ermee en verdraait de verhalen.
In dit eerste verhaal ontmoeten we Sarah, een 16-jarig meisje dat alleen achterblijft om de familieapotheek te runnen. Sarah's oma is een tijdje geleden vermist geraakt, maar op een dag vindt ze aanwijzingen dat ze misschien nog leeft. Als Sarah nieuwe krachten ontdekt die alleen de vrouwen in haar familie kunnen erven, gaat ze op avontuur in een wereld van occultisme, mysterie en horror om de geheimen te ontdekken die haar familie verbergt en te ontdekken welke rol zij in dit alles speelt.