Dit populaire avontuur vol keuzes dat zich afspeelt in het Borderlands-universum is nu verkrijgbaar voor de Nintendo Switch! Tales from the Borderlands speelt zich af in de periode tussen Borderlands 2 en Borderlands 3. Je volgt twee onbetrouwbare vertellers op een missie die is ontstaan uit hebzucht, maar die je leidt naar roem. De keuzes die je maakt, zorgen voor een uniek verhaal... jouw verhaal. Je beslissingen leiden tot zowel hilarische als hartverscheurende situaties.
Ontdek de dodelijke planeet Pandora terwijl je als de personages Rhys en Fiona speelt. Rhys is een carrièretijger die ernaar streeft de beruchte Handsome Jack te vervangen, de CEO van de Hyperion Corporation. Fiona is een oplichtster met een goed stel hersens die zich bijna overal onderuit weet te kletsen. Wanneer een schimmige deal uit de hand loopt, moeten Rhys en Fiona met tegenzin samenwerken en komen ze onderweg levensgevaarlijke gangsters, kannibalistische bandieten en angstaanjagende wilde dieren tegen. Welke keuzes maak jij voor Rhys en Fiona tijdens dit wilde avontuur op weg naar Pandoraanse glorie?