Tales of the Orient - The Rising Sun
"Bewijs je vaardigheden in de Challenge-stand met beperkte bewegingen. Bouw een oud Japans dorp in deze boeiende Match 3-game.
Neem het prachtige landschap in je op terwijl je luistert naar ontspannende muziek die geïnspireerd is door deze periode in de Japanse geschiedenis. Duik in een episch verhaal van eer en moed en help een Geisha en een Samoerai in Tales of the Orient - The Rising Sun!