Tangledeep combineert de 16-bit graphics van RPG's uit het klassieke SNES-tijdperk met elementen van roguelikes en dungeon crawlers om een magische ervaring te creëren voor spelers van alle niveaus. Je moet een steeds veranderend labyrint overleven om te ontdekken wat erboven ligt.
Ervaar de rijke, tactische, turn-based gameplay terwijl je een uitgestrekte dungeon verkent die elke keer dat je speelt anders is. Tangledeep heeft een aanpasbaar jobsysteem en honderden voorwerpen waarmee je elke playthrough op een geheel nieuwe manier kunt beleven!