TaniNani is een puzzelgame waarin je delen van het level verplaatst om de personages te helpen de kristallen en elkaar te vinden. Ontdek een unieke puzzelervaring op je eigen tempo, stel je hersenen op de proef met optionele uitdagingen en speel schattige outfits vrij voor Tani en Nani.