"Ramto is niet de slimste gozer in het universum. Hij vindt het leuk om problemen op te lossen, maar toen hij wakker werd in een ruimteschip, was het zelfs voor hem iets te veel van het goede. Hij was daar de enige en had geen flauw benul hoe je zo'n schip bestuurt.
Tardy gaat over rommelen met computers, gadgets en ander hi-tech-spul. Je krijgt te maken met gekke machines, moet het mysterie van het verdwijnen van de crew oplossen en Ramto helpen naar huis terug te keren!"