Tasty Slot Machine
Je begint met 1.000 munten - het doel van het spel is om je munten in te zetten om te proberen je munten zo hoog mogelijk te krijgen.
Als u wint met een draai, kunt u WINNEN NEMEN of ervoor kiezen om NIETS TE VERDUBBELEN in een eenvoudig spel van ROOD of ZWART. Blijf spelen totdat je geen munten meer hebt of wilt uitbetalen en registreer je rang in de Leaderboards!
De game bevat online klassementen waarmee spelers scores kunnen posten met hun vrienden en de hele wereld. Inclusief leaderboards zijn VANDAAG, DEZE WEEK, DEZE MAAND.