Teddy de avonturier maakt elk kind blij. Ontmoet de rondtrekkende en avontuurlijke Teddy en bezoek zijn oom die diep in de bergen woont. Neem deel aan dit onvergetelijke uitstapje en leer de beginselen van kunst, kleurenmenging en vormherkenning met 's werelds meest charmante beer!