Temple of Horror
Je ziel is, net als vele anderen eerder, opgesloten in de Temple of Horror. Het is een onwerkelijke plek, vol met kwaadaardige monsters, verloren dolende zielen en vergeten kwaad dat de tempel probeert te verlaten.
Ontsnap aan de gevaarlijke wezens die in het donker op de loer liggen, ontwijk talloze dodelijke vallen en ontrafel langzaam het geheim van de Temple of Horror, terwijl je niet alleen probeert te overleven, maar ook om je weg uit deze hel te vinden. Ben je klaar?