Ten Dates is het vervolg op de interactieve rom-com, Five Dates, en speelt zich af in de post-pandemische wereld.
Misha, een millennial uit Londen die op zoek is naar die ongrijpbare persoonlijke band, haalt haar beste vriend Ryan over om met haar naar een speeddate-evenement te gaan. Misha en Ryan hebben elk hun eigen vijf potentiële matches en moeten de moed opbrengen en hun charme inschakelen om met totaal verschillende persoonlijkheden te daten.
Gedurende het spel zullen je keuzes en interacties je relatie met je date versterken of verzwakken. Te midden van een vertakkende, multidirectionele keten van gespreksonderwerpen en diepgaande vragen worden Misha en Ryan geconfronteerd met spelletjes om het ijs te breken, ongemakkelijke scenario's en onverwachte waarheden. Zal één van beiden de liefde vinden?