Tennis Club Story
Probeer de toppositie te bereiken op tennisclubgebied in deze simulatie! Of je spelers het gaan maken of juist in het stof zullen bijten, is helemaal afhankelijk van jouw leiderschap! Pas je trainingsmenu aan om je op kracht of techniek te richten, en je spelers bij te schaven zoals jij wilt voor wedstrijden, roem en stijlvolle sponsors!
Sponsors geven stevige financiële steun aan hardwerkende atleten, en geven daarnaast ook de beste uitrusting, items en meer. Sommige bedrijven bouwen zelfs een warmwaterbroncentrum of restaurant voor je! Schrijf je in bij meerdere sponsors om het jezelf makkelijk te maken!
Wie zal er heersen op de baan? Van enkel- en dubbelspel tot teamwedstrijden, serveer je rivalen af, win de Grand Slam en vul je trofeeënplank!