Ga samen met Tucho op avontuur om zijn vrienden te redden en het kleurrijke, groteske land Teratopia te bevrijden! Baan je een weg door 13 unieke zones vol vijanden die je thuisland willen overnemen. Maar niet gevreesd! De kracht van vriendschap geeft je beschikking over andere Teratopianen en een uiteenlopende reeks vaardigheden om het op te nemen tegen een familie rode indringers.
Laat je meeslepen in een avontuur vol actie, en improviseer tactieken om je vijanden sneller te verslaan! Speel als Tucho de rouwdouwer, Benito de schutter of Horacio de grappenmaker, ieder met hun eigen krachten en vaardigheden.