Terra Lander II - Rockslide Rescue
Navigeer de speler naar het landingspad door steeds moeilijkere niveaus binnen de tijdslimiet en met voldoende brandstof. Beweging of afvuren verbruikt brandstof, hoewel niveaus kunnen worden aangevuld door op de brandstofstortplaatsen te schieten. Als u geen brandstof meer heeft, verliest u de controle en kunt u niet vuren. Als alle brandstofstortplaatsen op een bepaald niveau worden vernietigd, wordt de brandstoftankcapaciteit van de speler verdubbeld voor het volgende niveau (dit is niet van toepassing op het starten vanaf het hoogst bereikte niveau).
Wanneer alle niveaus zijn voltooid, herhalen ze met een iets hogere moeilijkheidsgraad.
Als een leven verloren is, wordt de speler tijdelijk afgeschermd tegen vijandelijk vuur, dit wordt weergegeven door een elektrisch cirkelvormig veld rond de lander net nadat het is gereawnd.
In Terra Lander II is je schip geüpgraded met een krachtveld. Daarom heb je een beperkt bedrag aan gezondheid, maar wees niet zo voorzichtig!