Na veertig jaar aan de top is Tetris Forever een eerbetoon aan het originele en baanbrekende puzzelspel dat aan het IJzeren Gordijn wist te ontsnappen, de wereld veroverde en een cultureel fenomeen werd!
Met meer dan 15 speelbare klassiekers, waarvan veel voor het eerst buiten Japan worden uitgebracht. Ga de strijd aan met je vrienden in de cultfavoriet Tetris Battle Gaiden, ontketen enorme explosies om regels vrij te maken in Super Bombliss en beleef de oorsprong van Tetris in 1984 met een nauwkeurige nabootsing van de eerste versie van Tetris op de Electronika 60-computer.
Tetris Forever is de nieuwste release uit de bejubelde Gold Master Series van Digital Eclipse, met ruim een uur aan nieuwe featurettes over de levenslange vriendschap en creatieve samenwerking tussen Tetris-bedenker Alexey Pajitnov en The Tetris Company-oprichter Henk Rogers, die het bijzondere maar waargebeurde verhaal over Tetris vertellen dat je nog nooit eerder hebt gehoord.
Dit eerbetoon zou niet compleet zijn zonder een gloednieuwe Tetris-ervaring. Zet je schrap voor... Tetris Time Warp! Tot maar liefst vier spelers kunnen tussen diverse Tetris-tijdperken reizen en verschillende klassieke grafische stijlen en mechanics ervaren!