Tetsumo Party
Een raadsel: wat is de overeenkomst tussen sumo, muren en dansen? Het antwoord is: al deze elementen vormden Tetsumo Party!
Tetsumo Party is een game waar sumostrijders samenkomen om mee te doen aan een onconventionele wedstrijd, geïnspireerd door Japanse tv-programma's. Ze moeten passen in de grappig gevormde gaten in een naderende muur van bamboe, anders... nou ja, laten we zeggen dat het nogal belachelijk wordt.
Maar wat is beter dan in je eentje winnen? Het tegen je vrienden opnemen, natuurlijk! In Tetsumo Party kunnen maximaal 4 personen meespelen in een hilarische confrontatie.
Wat is de uitdaging? Je moet elke ledemaat afzonderlijk bedienen. En vergeet niet - inkomende bamboemuren zijn niet zo vergevingsgezind.