Thank Goodness You're Here!
'Thank Goodness You’re Here!' is een komische slapformer die zich langzaam ontvouwt, terwijl jouw verkenningstocht en capriolen hun stempel drukken op het vreemde dorpje Barnsworth. Met elk klusje dat je voltooit, speel je nieuwe delen van het dorp vrij, komen er steeds vreemdere taken bij en tikt de klok verder af naar de grote meeting van onze koopman. De kleurrijke inwoners van het dorp komen tot leven dankzij levendige, handgetekende animaties, volledig ingesproken dialogen en een stortvloed aan dubbelzinnigheden.