The Adventures of Elena Temple
Mis je het wel eens weer gewoon kind te zijn en games te spelen bij je oma of op je slaapkamer? Dan ben je hier aan het juiste adres! The Adventures of Elena Temple is de klassieker waar je al die tijd naar zocht. En het beste daaraan is dat je hem op oude spelsystemen kunt spelen. Die kun je je vast niet meer herinneren, of wel soms?
The Adventures of Elena Temple is slechts één game die je op zeven simulatiesystemen kunt spelen. Afgezien van de andere look speelt de game hetzelfde op alle machines en heeft exact dezelfde content! Het doel van deze oude machines is om je te herinneren aan vroeger, dus kies gerust wat je het leukste vindt zonder dat je angst hoeft te hebben om inhoud van de game te missen.