De gemene farao Cléo heeft de mummies opgesloten in de piramide. Gebruik je puzzelvaardigheden om alle mummies door de verschillende kamers te begeleiden, maar kijk goed uit voor valstrikken!
Bestuur de groep mummies terwijl je je weg vindt door gaten, afbrokkelende vloeren, speren die uit de grond omhoog komen, en nog veel meer! Verzamel de specifieke runen van elke mummie en zorg dat ze allemaal op hetzelfde moment bij hun respectieve totems aankomen. Open daarna de deur en ga naar de volgende kamer van de piramide.