Ervaar een epische vikingsaga waarin jouw strategische beslissingen direct invloed hebben op je persoonlijke reis. Maak bondgenoten tijdens je karavaantocht door het schitterende maar meedogenloze landschap. Denk er goed over na wie je aan je zijde laat vechten tegen het opkomende kwaad dat een heel volk bedreigt. Iedere beslissing die je neemt, de weg die je kiest, gesprekken die je voert en gevechten die je aangaat, zijn van grote invloed op het verloop van jouw verhaal. Niet iedereen zal het einde van dat verhaal meemaken, maar iedereen die je ontmoet zal voortleven in de herinnering.