The Blind Prophet
The Blind Prophet is een Point & Click-spel met een duistere, sombere sfeer, onderhouden in een stripboekstijl.
Je speelt de rol van apostel Bartholomeus, op een goddelijke missie om de stad te bevrijden van de kwade krachten die haar teisteren.
Gebruik je buitengewone kracht - Stalker's eye om demonische corruptie op te sporen. Vind aanwijzingen om verder te komen op het pad van je jager en het verhaal voort te zetten.
Vic, de eigenaresse van een plaatselijke tatoeage studio is blij om de gunst terug te geven voor de hulp die ze heeft gegeven. Ze kent de stad goed en zal je vertellen wat en waar. Edward is een expert wat betreft de geschiedenis van de plaats, antiek, en diverse symbolische voorwerpen, die je van pas kunnen komen.
Open sloten en activeer apparaten met meer dan alleen artefacten of alledaagse voorwerpen. Verzamel "verlaten" onderdelen. Je weet nooit wanneer je een extra hand of oog nodig hebt.