The Centennial Case: A Shijima Story
De Shijima-familie is in de afgelopen eeuw getroffen door een reeks onverklaarbare sterfgevallen.
Als Haruka Kagami, een schrijfster van mysterieverhalen, de Shijima's bezoekt, raakt ze al snel betrokken bij het oplossen van vier verschillende moordzaken, die allemaal op verschillende momenten in de tijd plaatsvonden.