The Childs Sight
Langzaam onthul je wat er met je is gebeurd, terwijl je onschuldig en onwetend in je wieg ligt. Met elke minuut die verstrijkt herinner je je weer iets nieuws. Nachtmerries worden werkelijkheid. Is het slechts angst voor het onbekende, of is er meer aan de hand?