Na een grote biologische wapenaanval op Londen bevinden twee wetenschappers zich in een afgesloten laboratorium waar hun zuurstof opraakt en ze niet lang meer zullen overleven. Met het kiezen van je eigen avontuurlijke gamespel leiden je acties en je relatie met andere personages je naar een van de acht spannende eindes.
Dr. Amy Tenant heeft de slachtoffers van een chemische aanval in de totalitaire staat Kindar behandeld en loopt voorop in de vooruitgang van Nanocell Technology. Nu verschijnt er in Londen nieuws over een bloed-brakende burger wiens identiteit verre van toevallig is. Herenigd met een oude vriend zit Amy gevangen in een ondoordringbaar hoofdkwartier van laboratoria - een baarmoeder van wetenschappelijke vooruitgang met een gevaarlijk geheim.