The Dragoness: Command of the Flame
Een klassieke, avontuurlijke strategie-RPG met een snufje roguelite. Begin aan een epische missie op het schiereiland Drairthir, een land dat verwoest is door strijdende draken-facties. Je neemt de rol van de commandante op je, een veel belovende Elfenkrijgster die gerekruteerd is door de Drakenvrouw om haar legers te leiden en vrede in te land te brengen.
Nadat de oude hoofdstad Voven Sal verloren is gegaan in een climaxgevecht met de hebzuchtige Shai-Va, moet je opnieuw opbouwen en je troepen verzamelen bij de nieuwe machtszetel van de Drakenvrouw, Níwenborh.
Verken het schiereiland Drairthir, een rijk verwoest door oorlog tussen de koninklijke draken en corrupte Shai-Va. Marcheer met je leger door de dichte bossen van Grassholt, over de bevroren pieken van Frosthyll, door de barre woestijnen van Watan en in het verwoeste Zildarya.
Begin aan een epische campagne met 16 missies die elk hun eigen focus en doelstellingen hebben. Stel essentiële voorzieningen veilig, verdedig strategische punten en vecht tegen vijanden die steeds dodelijker worden.
Strijd tegen vijandelijke legers in tactische turn-based gevechten. Manoeuvreer je eenheden strategisch, breek het schild van je tegenstander en activeer speciale vaardigheden om het tij in je voordeel te keren.
Spreek spreuken uit van 6 magiescholen: necromantie, sluipen, herstellen, manoeuvres, veldimpact en kracht. Verdien ervaring tijdens missies om je spreukenboek nog meer uit te breiden!
Herbouw de nieuwe hoofdstad Níwenborh, zetel van de Drakenvrouw. Spendeer voorzieningen om gebouwen te bouwen en upgraden om je eenheden, talenten en vaardigheden te verbeteren.
Ontdek exotische artefacten en gebruik ze om de vaardigheden van de commandante te verbeteren. Ontgrendel nieuwe artefacten door scherven te smelten of dubbele te combineren in de oude smederij.