Er heeft een moord plaatsgevonden in het wereldberoemde Eastville Opera House, de plek waar de elite van Eastville bij elkaar komt.
Iedereen die iets betekent, is er regelmatig te vinden. Maar vanavond valt het doek voor iemand... want Dolores Molinero, de 'Queen of Drama', is vermoord.
Als de nieuwe misdaadonderzoeker in de stad is het jouw taak om dit verhaal vol liefde, passie en intrige te ontrafelen en een moordenaar te ontmaskeren.