The Elder Scrolls: Blades
Bethesda Game Studios, de bekroonde studio achter Skyrim, komt met The Elder Scrolls: Blades, een dungeoncrawler als geen ander. De Blades, de elite-agenten van het rijk, worden verbannen. Je keert terug naar je geboorteplaats, maar helaas ontdek je dat je thuis met de grond gelijk is gemaakt.