The Escapists 2
Ontsnap overal en met iedereen uit de gevangenis, in Escapists 2 op de ! Werk samen met een andere gevangene in een lokale game met gedeeld scherm voor twee spelers, geef elk team een Joy-Con-controler om samen uit te breken of speel tegen elkaar om te kijken wie het snelst kan ontsnappen!
Riskeer alles om te ontsnappen uit de zwaarste huizen van bewaring ter wereld. Verken de grootste gevangenissen ooit en ga op avontuur door meerdere verdiepingen, ventilatiekanalen, ondergrondse tunnels en daken! Hou je aan de regels, zoals het appel bijwonen, gevangenistaken uitvoeren en strikte routines volgen, terwijl je in het geheim aan je plan naar de vrijheid werkt! Je ontsnappingskunsten voeren je van het ijzige Fort Tundra, naar een trein die door de woestijn raast, en zelfs tot in de ruimte!
The Escapists 2 introduceert een geheel nieuw gevechtssysteem om elke vechtpartij in de bak nog spannender en interactiever te maken. Je moet aanvalsreeksen afweren en zelf uitvoeren terwijl je om je doelwitten heenloopt om ze de baas te blijven. Bezoek wel eerst de sportschool om spieren te kweken!
Naarmate de gevangenissen moeilijker worden, moet je creatiever worden met je ontsnappingsplannen. Er zijn vele opties om bijna elke uitbraak aan te pakken. Probeer een mix van medicijnen te maken om je eigen dood in scène te zetten en laat het mortuarium de rest van het werk doen!